Pirkėjas kokybiškas prekes gali grąžinti nepažeistose, tvarkingose, nepraradusiose prekinės išvaizdos pakuotėse per 14 (keturiolika) dienų, nuo prekių pristatymo dienos. Kosmetikos gaminiai, kurie neturi apsauginės pakuotės (apsauginės plėvelės), negrąžinami. Kokybiškų prekių grąžinimo galimybė juridiniams asmenims negalioja.
Jei prie užsakymo buvo pridėtos dovanos, jos turi būti grąžinamos kartu su prekėmis.
Jei grąžinamas užsakymas, kuriam galiojo nemokamas siuntimas, taikomas nuo tam tikros bendros užsakymo sumos, iš grąžinamos sumos bus nuskaičuotas standartinis pristatymo mokestis, galiojęs pirkimo metu pasirinktam siuntimo būdui.
Kokybiškų prekių grąžinimo (siuntimo) išlaidas apmoka pirkėjas. Pinigai grąžinami į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekes.
Prieš grąžindami prekes, susisiekite su mumis kontaktų skiltyje, arba atsakydami į užsakymo patvirtinimo el. laišką – išsiųsime jums prekių grąžinimo formą.
Grąžinimo eiga
- Įsitikinkite, kad prekės yra nenaudotos, supakuotos tvarkingose nepažeistose pakuotėse, nepraradusios prekinės išvaizdos. Jei grąžinate nekokybiškas prekes, užfiksuokite šį faktą nuotraukose arba nufilmuokite, kad galėtume aiškiai matyti defektus.
- Susisiekite su mumis el. paštu ir informuokite, kad norite grąžinti prekes bei nurodykite užsakymo numerį.
- Į savo el. paštą gausite grąžinimo formą, kurią turėsite užpildyti ir pridėti prie siuntos.
- Tvarkingai supakuokite grąžinamas prekes taip, kad šios pasiektu Glomi.lt atitinkačios aukščiau išvardytus reikalavimus.
- Išsiųskite prekes mūsų atsiųstoje grąžinimo formoje nurodytu grąžinimo adresu. Išsaugokite siuntos sekimo numerį.
- Gavę ir patikrinę siuntą grąžinsime sumokėtus pinigus į pirkėjo banko sąskaitą.